Beoordelingen van Paradise Assen

Recente recensies

4.0
Sandra Drenth
7 juli 2024
Fennie
7 juli 2024

was beter gelukkig

Liesbeth
27 juni 2024

Supper lekker en goed warm.ook en mooi op.tijd

Sanne
26 juni 2024

Het eten was super heet en geweldig op smaak! Pizza heerlijke bodem en doner schotel was heerlijk mals. Sneller bezorgd dan aangegeven! Dikke aanrader!

Pieter
25 juni 2024

Lekkere verse salade, heerlijke spareribs en pizza.

Anoniem
24 juni 2024
Janneke
23 juni 2024

Goed warm en erg lekker!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
20 juni 2024

Lekker pizza,s ,verse fronted.

Ten cate
15 juni 2024
Pieter
15 juni 2024

Keurig op tijd, goed en lekker eten.

LH
11 juni 2024

Lekkere pizza. Op tijd bezorgd. Helemaal goed.

Pieter
9 juni 2024

Goed eten voor prima prijs. Aanrader

Jannes
8 juni 2024

Eten was heerlijk .alleen de patat was zo slof en niet goed doorbakken waardoor we dit niet opgegeten hebben. Niet zoveel kruiden erop doen zodat het lijkt of de patat een krokant laagje erop heeft.is misleidend.

Kuiper
29 mei 2024

Helaas van de bestelde hawai speciaal een normale hawai gemaakt dochter teleurgesteld. Sausjes zij ook geen service meer tegenwoordig.

Janneke
20 mei 2024

Heerlijke pizza!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

R
16 mei 2024

Lekker en snel

Pieter
6 mei 2024

Lekker gegeten, keurig op tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janneke
5 mei 2024

Half uur te vroeg, niet heel erg warm, vlees te lang gebakken en te veel kruiden op de aardappels.... .viel nogal tegen deze keer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L Z
27 april 2024

Altijd lekker, warm en snel bezorgd.

K smit
26 april 2024

Mooi op tijd bezorgd. Ik had 1 kapsalon met pittige saus en 1 zonder en er was netjes aangegeven waar de pittige saus in zat.

Janneke
22 april 2024

Als er pizza's op maandag en dinsdag bij staan die NIET in de aanbieding zijn haal ze dan UIT de lijst!!!! Dan hoef je niet te bellen om te vertellen dat het alleen voor de volle prijs kan!!! De pizza was wel erg lekker

Johan
20 april 2024

Zo verschrikkelijk weinig vlees niet eens genoeg om het bijgeleverde pita broodje te vullen Nog nooit zo slecht mee gemaakt

P
18 april 2024
Janneke
15 april 2024

Had iets warmer mogen zijn, smaak weer top!

Pieter
1 april 2024

Lekker eten,op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger.

Hul
26 maart 2024

Vriendelijke man. Maar wel 1,5u gewacht, terwijl de verwachtte tijd 1uur wachten was. Het eten was lauw. Patat slap, pizza's slecht/weinig belegd (mistte zelfs de paprika) korsten slap....

Pieter
26 maart 2024

Complimenten, keurig op tijd. Lekker eten.

Pieter
5 maart 2024

Goed , lekker en warm eten.

V
25 februari 2024

Bestelling kwam uiteindelijk een half uur later dan gepland, gelukkig was het eten warm en goed van smaak.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L. Hazeveld
22 februari 2024

Waren lekkere goedbelegde pizza's. Goede kwaliteit en verse producten. Niet al te duur en lekker drankje erbij top.

Walvius
22 februari 2024
Tio Louis Sopacua
21 februari 2024

Altijd heerlijk eten, vriendelijke bezorger, echt een aanrader.

Lion
14 februari 2024
Co
14 februari 2024

Verbeterpunt is om ook goed te lezen bij opmerkingen bij de bestelling. Nu hadden we zonder champignons besteld maar kregen dit er wel in. Maar verder onze complimenten. Het was weer smullen. We bestellen zeker weer!

Janneke
10 februari 2024

Was heerlijk

Michael Dijkhuizen
27 januari 2024

Alles prima zoals altijd

Janneke
22 januari 2024

Volgende keer iets warmer graag, smaak top, temperatuur viel tegen!

Henk
20 januari 2024

Heerlijk gegeten

Henk
16 januari 2024
Michael
2 januari 2024

Niks te klagen

Pieter
22 december 2023

Zoals altijd goed. Bezorging keurig op tijd.

Fennie
22 december 2023
Martin
21 december 2023

Goede prijs kwaliteit

Philips
21 december 2023

Super lekker eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pieter
21 december 2023

Zoals altijd gewoon goed. Aardige bezorger.

Ten cate
8 december 2023
Pieter
24 november 2023

Lekker eten en op tijd bezorgd. Vriendelijke Bezorger.

Corine
16 november 2023

Super lekker eten! Netjes op tijd bezorgd

P. J. Mulder
1 november 2023
Dennis
23 oktober 2023

Bestel er al jaren, maar hangt er wel af wie er aan het werk is. Vandaag geen knoflooksaus en ook geen drinken bij het eten gekregen. Jammer

Bianca
16 oktober 2023

Netjes op tijd, alleen miste 3x de salade helaas. (Niet gemeld)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nasser
9 oktober 2023

Lekker pizza’s

H
16 september 2023

Heerlijk en op tijd zoals altijd. Mn favoriete eet en bezorging zaak

Pieter
16 september 2023

Lekker eten, op tijd bezorgd en vriendelijke bezorger.

Verbeek
1 september 2023

Wij eten regelmatig van paradise. Altijd ok maar nu was er toch wat mis hoor eerst werd de online bestelling ter controle nagebeld. Opzicht prima als er vragen zijn voorts wordt het 3 kwartier te vroeg bezorgd. Lastig als de eters er nog niet zijn. En is de bestelling niet goed. We hebben het met smaak koud opgegeten maar wel jammer. Aangezien we altijd tevreden zijn geven we dit de voordeel van de twijvel en hopen dat het incidenteel was

Fennie
1 september 2023

Het was nu goed op tijd hoop dat het zo blijft

L.O.
13 augustus 2023

Ik had een Pizza Troelstralaan besteld waardoor ikzelf 3 ingrediënten mocht kiezen. De rosbief, éen van mijn 4 ingrediënten, bleek shoarma te zijn. Daarnaast kreeg ik bij de bezorging eerst de verkeerde bestelling in mijn handen gedrukt. Gelukkig had de bezorger mijn bestelling wel bij zich.

Gerben
6 augustus 2023

Pizza was goed warm en bezorging was uitstekend.

Peter
22 juli 2023

4 pizza's besteld op pizzadag. Heerlijke pizza's, goed warm, prima belegd en netjes op tijd bezorgd. En dat voor 3 tientjes.

Peter
16 juli 2023

Had Kip Scalop besteld. Prima kip, maar de room en gorgonzolasaus waren ze vergeten. Toch vreemd bij dit gerecht.....

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

H
9 juli 2023

Was ongeveer op de afgesproken tijd. Eten was heerlijk en warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Femmie
6 juli 2023
Janneke
4 juli 2023

Heerlijke pizza, lekker warm nog!

Johnny
4 juli 2023

Geen ei op een carbonara pizza hoe moeilijk kan t zijn

Peter
30 juni 2023
Tio
29 juni 2023

Heerlijk gegeten, was super

Femmie
14 juni 2023

Het was weer heerlijk Maar zou de prijs iets omhoog doen En dan iets meer shorma 🙈

Jacintha
13 juni 2023

Weinig pasta gekregen bij pasta carbonara, vet grote bak maar inhoud bedekte nog niet eens de bodem beetje jammer en staat hij ook met ei maar dat zat er ook niet een door heen

Fenny
12 juni 2023

Ik heb voor de eerste keer besteld. Snelle levering en het eten was goed warm! Wat ik niet goed snap, is dat je bij een I-deal betaling € 0.25 extra moet betalen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Peter
7 juni 2023

2 heerlijke pizza's. Prima toppings en goed warm. Bezorgen duurde wel lang. 75 minuten.

Femmie
26 mei 2023
P. J. Mulder
8 mei 2023
Niels
8 mei 2023

Beste spareribs van assen!!! Heerlijke marinade! Aanrader!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sanne
7 mei 2023

Helaas is de hete saus vergeten!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fennie
28 april 2023

Dit keer veel te vroeg wel 1 uur, en het eten was verkeerd en koud, bel je dan is het sorry sorry, als ik een man was zou het zeker anders zijn,en dit is niet de eerste keer.

Femmie
25 april 2023
Hulshof
18 april 2023

Het is nu een aantal uren later nadat de (vergeleken met normaal) slecht uitziende pizza's zijn bezorgd. En Ik hang inmiddels kotsberoerd boven de wc. Toeval of voedselvergiftiging ik weet het niet. Weet wel zeker dat ik hier nooit weer bestel. Ik voel me koortsig, heb diarree, liet boeren smakende naar rotte eieren en ben inmiddels kotsmisselijk. Zeker nu ik hoogzwanger ben is dit absoluut een risico..

Jacqueline
15 april 2023

De kwaliteit van het eten is wel achteruit gegaan. Vorige week kapsalon groot besteld en vandaag pizza's. Beide vielen helaas tegen. Ik was echt beter van deze zaak gewend. Ook bezorgen was 45 min later dan afgesproken tijd.

Fennie Westerhof
30 maart 2023

Zoals zo vaak een half uur te laat heel jammer.

Petra Vos
28 maart 2023
Femmie
6 maart 2023
Peter
5 maart 2023
Ten cate
4 maart 2023
Mark
26 februari 2023

Het eten was kwalitatief echt heel smakelijk. Bezorging was ook snel. Jammer dat de spareribs veel te weinig waren. Het menu zou 800-850 gram zijn, maar het was maar 450 gram vlees.

P.j.
13 februari 2023
Niels
2 februari 2023

Lekkerste spareribs van assen!!

Mm
24 januari 2023

Half gare pizza en gvd 4 euro betalen voor een fles cola eigen merk van albert heijn. Helemaal gek geworden....

Sandra
14 januari 2023

Heerlijke schotel!

Pieter
12 januari 2023

Goed en lekker eten. Keurig op tijd bezorgd.👍

DJ
5 januari 2023

Pizza's waren uitstekend en bezorging op de afgesproken tijd. Niets op aan te merken!

M
5 januari 2023

Eten was opzich prima, friet was alleen koud, de mayo en blikje drinken ontbrak

Pieter
3 januari 2023

Heerlijk eten en op tijd bezorgd. 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Hans
30 december 2022

Na een foutje van mijn kant met me telefoon nummer toch bezorgd en een prima kapsalon gehad

Peter
29 december 2022
F.....
23 december 2022

Heel slechte service!!! Niet aan te raden om daar wat te bestellen

Moniek
13 december 2022

Spaghetti rijkelijk gevuld en goed op smaak! Pizza's ook erg lekker! En alles goed op temperatuur! Zeker voor herhaling vatbaar! Echt een aanrader!

Moniek
9 december 2022

Heerlijke shoarma kapsalon! Ook de pizza's zijn er erg lekker en de lamachun! Snelle levering. Een aanrader!

jetty Van Der Helm
4 december 2022

Top

Kuiper
4 december 2022

Fijne en goede pizzas. Helaas laat de bezorging de paatste tijd te wensen over(de bezorgers zelf niet hoor die zijn erg netjes en vriendelijk) Vaak een half uur te laat. En ook aan de telefoon niet altijd even vriendelijk. Iets later is prima. Maar een half uur te laat komen zonder iets te laten horen kan niet. Als je dan zelf belt komen ze er zo aan. Of is de reactie "is druk". En meer niet. Aan jullie eten ligt het niet. Alleen door te late bezorgingen was dit voor ons wel de laatste keer dat we hier besteld hebben

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A Migchels
13 november 2022

De smaak prima de salade en de gebakken aardappelen ook , alleen van de spareribs helaas veel harde uitgedroogde stukken aan het vlees alsof het dag oud is .